Fokozott érzékenységű észlelést, tisztán-hallásnak,
tisztán-látásnak, tisztán-érzéskelésnek nevezünk
KÖZVETLEN
INFORMÁCIÓSZERZÉS
A hozzánk érkező információ öt érzéken keresztül érkezik.
Ezeket hagyományosan látásnak, tapintásnak, ízlelésnek, hallásnak, szaglásnak
nevezik. A legtöbb embernél ezek egyike a többihez képest fejlettebb,
hatékonyabb az információszerzésben. Gondolkodásunk, érzékelésünk, létezésünk
belső folyamatai nagymértékben összefüggnek információszerzési módjainkkal.
Belső tapasztalásunk
bizonyos csatornákon zajlik. Elsődleges működésünk lehet a vizuális és
kinesztetikus, vagy auditív és kinesztetikus, vagy vizuális és auditív
folyamatok kombinációja. Bármelyik változat lehetséges. Különböző belső
folyamatokra különböző kombinációkat alkalmazunk. Megtudhatjuk, hogy elsősorban
képekben, hangokban vagy érzelmekben gondolkozunk. Ajánlom, hogy találjuk ki,
mert az a mód, ahogyan megszokott érzékeinket keresztül információt szerzünk, lesz
az, amelyet javasolnék a Fokozott Érzékenységű Észlelés fejlesztését szolgáló
tanulás megkezdéséhez.
Ha nyugodt, békés állapotba hozzuk magunkat, s ebben egyik
érzékünkre összpontosítunk, fokozhatjuk annak érzékenységét. Csak gyakorlás
kérdése. A dolog legnehezebb része az, hogy elérjük ezt a nyugodt állapotot, és
folyamatosan tudjunk koncentrálni célunkra.
AZ ÉRZÉKEK FINOMÍTÁSA
Gyakorlatok
Kinesztetikus érzékünk finomítása céljából üljünk le egy
kényelmes meditációs helyzetbe, és összpontosítsunk a test belsejének
érzékelésére, koncentráljunk testrészeinkre és szerveinkre. Ha segít, érintsük
meg azt a testrészünket, amelyre koncentrálunk. Ha inkább vizuálisak vagyunk,
esetleg rá akarunk nézni erre a testrészre. Ha inkább auditivak vagyunk,
hallgatni akarjuk a lélegzést vagy szívverést, hogy segítsen a koncentrálásban.
Most tegyük ugyanezt ti körülöttünk lévő térrel. Csukott szemmel üljünk le és
érezzük a szobát, ahol vagyunk. Koncentráljunk,„terjedjünk ki",
„sugározzunk ki" a szoba különböző részei és a tárgyak felé. Ha segítségre
van szükségünk, nyissuk ki a szemünket és érintsük meg a tárgyakat a szobában,
ezután menjünk vissza, üljünk le és érezzük. Most kérjünk meg valakit,hogy
bekötött szemmel vezessen át egy másik ismeretlen szobába. Üljünk le és érezzük
a teret kinesztetikusan, ugyanolyan módon, ahogy testünket is érzékeltük. Mit
tudunk meg a szobáról? Vegyük le a kendőt a szemünkről, és ellenőrizzük le.
Végezzük el ugyanezt emberekkel, állatokkal és növényekkel.
Vizuális érzékeink finomítása céljából üljünk le meditációs
helyzetbe, és csukott szemmel nézzünk testünk belsejébe. Ha nehézségeink
vannak, keressük meg azt az érzéket, amely segíthet. Érintsük meg a testünket,
vagy hallgassuk meg belső folyamatainkat egészen addig, amíg képesek nem
vagyunk róluk képet alkotni. Most tegyük meg ugyanezt a szobával. Először
nyitott szemmel vizsgáljuk meg részletesen a szobát: ezután csukott szemmel
idézzük fel magunkban a szoba képét. Ezután menjünk át egy ismeretlen szobába
és kezdjük újra az egészet csukott szemmel. Mit látunk? Ne felejtsük el, hogy
vizuális érzékelésről van szó. Ez különbözik a képalkotástól, amely olyan
alkotó folyamat, amelyben képet alkotunk arról, amit létrehozni szeretnénk.
Ha auditív érzékeinket akarjuk finomítani:
Üljünk le meditáló pozícióba. Hallgassunk testünk belső
hangjaira. Ha segítségre van szükségünk, tegyük kezünket testünk azon részére,
melyet hallgatunk, és érezzük vagy nézzünk rá. Ezután menjünk ki a szabadba, és
hallgassunk meg minden hangol körülöttünk. Ha ezt egy erdőben tesszük, hallani
fogjuk, a hangok szinkronitását. Együtt
egész szinfóniát alkotnak. Hallgassuk meg még közelebbről. Mi mást hallunk még?
Nem létező hangokat? Hallgassuk meg még figyelmesebben - egy napon mondhatnak
nekünk valamit.
KÖZVETLEN
INFORMÁCIÓSZERZÉS
ÉS AZ ESEMÉNYEK
MEGÉRZÉSE
A legtöbb ember képes használnia közvetlen információszerzés
valamilyen módját mindennapi életében. Milyen információ segíthetne abban, hogy
jobban végezhessük a munkánkat?
Talán megtudhatjuk saját Fokozott Érzékenységű Észlelésünk
segítségével. Mindez csupán egy módon fejezi ki azt, hogy az ember számára sok
lehetőség adott arra, hogy információt, iránymutatást kapjon, ha kéri azt, és
nyitott annak befogadására. A közvetlen információszerzésnek sok köze van a
jövőnkhöz is.
Ha szélesebb körben megtanuljuk az információszerzést,
nyilvánvaló,hogy ez az egész oktatási rendszerünket érinteni fogja társadalmi
szinten is. Nemcsak azért fogunk iskolába járni, hogy deduktív és induktív
gondolkodást tanuljunk, hogy információkat gyújtsunk és fejlesszük memóriánkat,
hanem azért is, hogy megtanuljuk, hogy jussunk hozzá valamihez, amit azonnal
meg akarunk tudni. A dolgok órákig tartó memorizálása helyett meg fogjuk
tanulni, hogyan jussunk az Egyetemes Energiamező „memóriájában" tárolt
információhoz.
Az ezoterikus terminológia az információtárolás e módozatát
„Akasha lemeznek" nevezi. Ezek a lemezek az Egyetemes Hologramban
rögzített minden megtörtént esemény, valaha megszerzett tudás energia
lenyomatai. Az agy ilyen típusú működésekor az információkat nem tároljuk
élményeinkben, hanem egyszerűen megszerezzük azokat.
Az ilyenkor az emlékezés azt jelenti, hogy ismét
ráhangolódunk az Egyetemes Hologramra és ismét leolvassuk az információt: nem
saját agyunkban kutatunk, hogy újra megtaláljuk. Mivel ez az információ a
lineális idő korlátain kívül létezik, valószínűleg képesek lehetünk valamilyen mértékben olvasni a
jövőben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
A hozzászólásodban kérlek írd meg, hogy válaszadás esetén hogyan szólíthatlak!😊 Köszönöm